Pavla Otenšlégrová

Bachelor's thesis

Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích

The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries
Anotácia:
Bakalářská práce na téma "Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích" se zabývá kontroverzními reklamními kampaněmi firmy United Colors of Benetton a tím, jaké emoce v souvislosti s nimi spotřebitelé pociťují. V teoretické části jsou popsány aspekty, které mohou ovlivnit rozhodování spotřebitele. Cílem praktické části bylo zjistit …viac
Abstract:
This Bachelor's Thesis on "The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries" discusses the controversial advertising campaigns of the company United Colors of Benetton and the emotions felt by consumers in response to these campaigns. The theoretical section describes the aspects, which can influence the decision-making …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
  • Vedúci: Ondřej Pešek
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44932