Strukturální prvky v hudbě Milese Davise – Bharata Rajnošek
Bharata Rajnošek
Bachelor's thesis
Strukturální prvky v hudbě Milese Davise
Structural elements on music of Miles Davis
Anotácia:
Práce Strukturální prvky v hudbě Milese Davise se zabývá proměnou jazzového paradigmatu, dotýká se letmo několika zásadních momentů v překotném životě velikána Milese Davise, a snaží se zachytit alespoň pár subjektivně důležitých okamžiků v životě Milese Davise. Práce také vymezuje čím je jazz pro autora, ve stručnosti pak též autorovy základní hudební preference. S tím pak dále souvisí snaha o uchopení …viacAbstract:
The thesis "Structural elements on music of Miles Davis" deals with the transformation of the jazz paradigm, briefly touches several crucial moments in the precipitous life of the aforementioned jazz giant and tries to capture at least a few subjectively important moments in his life. The thesis also defines what jazz music means to its author, in brief also author's basic musical preferences. This …viacKľúčové slová
strukturální prvkyKľúčové slová
jazzové paradigmaKľúčové slová
jazzrockKľúčové slová
hudební tvorbaKľúčové slová
hudbaKľúčové slová
jazzKľúčové slová
jazzoví hudebníciObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: Antonín SLOVÁČEK
- Oponent: František KOP
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Hudební umění / Saxofon - jazz
Práce na příbuzné téma
-
Miles Davis Elektrické obdobie
Matúš Pavlík