Návrh marketingové strategie pro firmu – Bc. Blanka Herůfková
Bc. Blanka Herůfková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro firmu
Proposal of the marketing strategy for the company
Anotace:
Přehled marketingových strategií. Analýza současného stavu středně velkého výrobního podniku. Zhodnocení na základě analýzy současné situace. Návrh marketingové strategie pro produktovou řadu feel eco pomocí marketingového mixu.Abstract:
Overview of marketing strategies´. Analysis of the current situation in the medium - sized manufacturing enterprise. Evaluation is based on an analysis of the current situation. Proposal of marketing strategy for the feel eco product line using marketing mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/oqean/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Michal Žovinec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční kontrola
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová