Ocenění společnosti Dimension Data Czech Republic s.r.o. – Ivan Peter
Ivan Peter
Diplomová práce
Ocenění společnosti Dimension Data Czech Republic s.r.o.
Valuation of the company Dimension Data Czech Republic s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je stanovit tržní hodnotu společnosti Dimension Data Czech Republic s.r.o. pro vlastníka k 1. 4. 2018. Práce je rozdělena na dvě části – teoreticko-metodologickou a aplikační. V první části je vyložen teoretický základ, postupy a metody nutné k ocenění společnosti, které je pak provedeno v části druhé. Aplikační část je rozdělena do pěti bloků. Nejprve je přiblížen historický …víceAbstract:
The goal of the Master’s Thesis is to determine the market value of the company Dimension Data Czech Republic s.r.o. as at 1. 4. 2018. The Thesis consists of two main parts. The theoretical-methodological one provides with relevant fundamentals and methods used in the following part. The practical one is divided into five subparts. First some basic information regarding the Company‘s history and business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: Patrik Sieber
- Oponent: Lucie Mikolášková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza - BUSINESS LEASE s.r.o.
Vojtěch Nestrojil -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Inovácia business modelu stavebnej spoločnosti
Filip Kubus -
Analýza a návrh implementace business modelu předplatného
Andrea Dlouhá -
Implementace udržitelného business modelu pro příspěvkovou organizaci U fontány
Jana Kožená -
Business plán pro start up a jeho vyhodnocení
Michaela Pešková -
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Alice Töpperová