Marketing cestovní kanceláře Klíč, s.r.o. – Radka Letošníková
Radka Letošníková
Bakalářská práce
Marketing cestovní kanceláře Klíč, s.r.o.
Marketing of travel agency Klíč, s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Klíč, s.r.o. Práce bude obsahovat i další analýzy (např. SWOT analýza, mezikonkurenční srovnání apod.), na základě nichž autorka představí návrhy a doporučení společnosti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.