Radka Letošníková

Bakalářská práce

Marketing cestovní kanceláře Klíč, s.r.o.

Marketing of travel agency Klíč, s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Klíč, s.r.o. Práce bude obsahovat i další analýzy (např. SWOT analýza, mezikonkurenční srovnání apod.), na základě nichž autorka představí návrhy a doporučení společnosti.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.