Analýza vybraného subsystému řízení vybrané firmy. – Pavel Kutnar
Pavel Kutnar
Bachelor's thesis
Analýza vybraného subsystému řízení vybrané firmy.
Analysis of selected management subsystem within chosen company.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na definici rolí technického zázemí, inženýringu, výrobního závodu navázaného na dodavatelsko-odběratelský řetězec automobilového průmyslu, jejich kompetencí a zařazení do organizační struktury. V práci jsou popsány vlivy těchto rolí na jednotlivé části životního cyklu výrobku a je provedena systémová analýza konkrétní stávající struktury řízení. První část práce zahrnuje …moreAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the definition of the technical background, engineering roles in production plants connected to the automotive industry’s supply and demand chain, their competencies, and inclusion in the organizational structure. The thesis describes the scope of these roles on individual parts of the product life cycle, and systematic analysis of a specific existing management structure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/qg8r3/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUTNAR, Pavel. \textit{Analýza vybraného subsystému řízení vybrané firmy.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/riw00w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Iveta Šilhánová