Pavla Kučerová
Bachelor's thesis
Osobní značka
Self promotion
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá tvorbou značky a její komunikací. V teoretické části jsou na základě odborné literatury a další rešerše formulovány pojmy a nezbytné přístupy pro definici a tvorbu značky. Postup se zabývá vnitřní i vnější anatomií značky a následně se odráží až do tvorby její vizuální identity. Praktická část využívá popsaných znalostí z teoretické části a aplikuje je na reálný projekt …moreAbstract:
This bachelor thesis is about creating a personal brand and its communication. In the theoretical part of this thesis, terms are formulated on the basis of professional expertise and research necessary for brand definition and creation. Process observes internal and external anatomy of brand and turns it into the creation of brand visual identity. Practical part is devoted to how to use this knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Vlasák
- Reader: Petr Voborský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and literary arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Brand a komunikační design pro klienta v komerčním sektoru
Jessica Figová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Vizuální identita obchodu Erotic City
Nicole Johnová -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
Anežka Janečková -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights