Humor and Its Role in American TV Commercials – Bc. Tereza Slováková
Bc. Tereza Slováková
Diplomová práce
Humor and Its Role in American TV Commercials
Humor and Its Role in American TV Commercials
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá funkciou humoru v reklame, konkrétne v televíznej reklame zameranej na amerických spotrebiteľov. Pozostáva z dvoch častí a to z teoretickej a praktickej. Teoretická časť čitateľa oboznamuje so základnými pojmami, typológiami humoru a faktormi, ktoré prispievajú k jeho efektívnosti. Praktická časť je zameraná na uplatnenie týchto poznatkov v praxi. Pozostáva z analýzy dvadsiatich …víceAbstract:
The diploma thesis deals with humor in advertising, more specifically in television advertising targeted on American consumers. It consists of the theoretical and analytical part. In the theoretical part, the reader is presented with basic terminology, typologies of humor and factors which may affect the outcome of humor in advertising campaigns. The analytical part consists of the analyses of twenty …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zwm1w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura