Ženy v politickém systému ČR a politický marketing – Bc. Monika Žáčková
Bc. Monika Žáčková
Master's thesis
Ženy v politickém systému ČR a politický marketing
Women in the political system of the Czech Republic and political marketing
Abstract:
Diplomová práce „Ženy v politickém systému ČR a politický marketing“ se zaměřuje na postavení ženy v politice České republiky a ve společnosti. Cílem práce je analyzovat postavení ženy v České republice a upozornit na skutečnost, že stávající počet žen v české politice je nedostatečný. V této souvislosti analyzuji metody a techniky politického marketingu. Ačkoliv si ženy ve společnosti vytvořily určité …moreAbstract:
Thesis "Women in the Czech political system and political marketing" focuses on the status of women in politics of the Czech Republic and in society. The aim of thesis is to analyze the status of women in the Czech Republic and to highlight the fact that the current number of women in Czech politics is insufficient. In this context, I am analyzing the methods and techniques of political marketing. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/su2h6/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Factors Influencing Women Empowerment in Agriculture in Developing Countries
Abai Enefiok Ekenson