Základy finanční gramotnosti u dětí školního věku s mentálním postižením v Montessori pedagogice – Michaela KOTYZOVÁ
Michaela KOTYZOVÁ
Bachelor's thesis
Základy finanční gramotnosti u dětí školního věku s mentálním postižením v Montessori pedagogice
Basic of Financial Literacy for Children in School Age with Mental Disabilities in Montessori Pedagogy
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce "Základy finanční gramotnosti u dětí školního věku s mentálním postižením v Montessori pedagogice", je vytvořit instrukční materiál v duchu Montesorri pedagogiky pro oblast finanční gramotnosti. V rámci výzkumu jsou stanoveny čtyři dílčí cíle. V souladu s dílčími cílemi, je zvolena i výzkumná otázka. K dosažení cílů práce byly využity techniky kvalitativního výzkumu. …viacAbstract:
The main goal of the bachelor thesis "Basics of financial literacy for children in school-age with mental disabilities in Montessori pedagogy" is to create an instructional material for financial literacy in Montessori pedagogy. The research determines four partial goals. The research question is chosen according to the partial goals. The qualitative research techniques were used to the achievement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bohdana Břízová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTYZOVÁ, Michaela. \textit{Základy finanční gramotnosti u dětí školního věku s mentálním postižením v Montessori pedagogice}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rjgf98/.
Jak správně citovat práci
KOTYZOVÁ, Michaela. Základy finanční gramotnosti u dětí školního věku s mentálním postižením v Montessori pedagogice. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Agnese corpus callosum u jednovaječných dvojčat předškolního věku
Lenka Pekárová -
Využití konceptu bazální stimulace u dětského klienta s agenezí corpus callosum
Karolína VÁŇOVÁ -
Montessori pedagogika a její systém vzdělávání
Monika Holubová -
Rozvoj pohybové gramotnosti dětí s mentální retardací
Veronika ŠÁDKOVÁ -
Finanční gramotnost žáků v hodinách matematiky na základních školách praktických
Martina HUBIŠTOVÁ -
Finanční gramotnost u žáků základní školy praktické
Eva SLÁNSKÁ -
Finanční gramotnost uživatelů denního stacionáře
Ela Darmovzalová -
Možnosti rozvoje předčtenářské gramotnosti dětí s mentální retardací v předškolním věku
Petra BOBKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva