Mgr. Eva Žaludová
Master's thesis
Event marketing pro komunitní knihovny
Event Marketing for community library
Abstract:
Diplomová práce „Event marketing pro komunitní knihovny“ se zabývá novými možnostmi marketingu pro potřeby knihoven, které pracují s místními komunitami. V první části je popisována samotná komunita a komunitní knihovny. Dále je rozebírán marketing obecně a marketing se kterým pracují knihovny v České republice. Rozsáhlá část textu je věnována event marketingu, jeho popisu, využití v komerční sféře …moreAbstract:
The diploma thesis "Event Marketing for community library" deals with new marketing opportunities for the needs of libraries, working with local communities. In the first part is discribed community and community libraries. Next part of this thesis considers about marketing as a general and about its parts which are used in libraries in the Czech Rapublic. An extensive part is devoted to event marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/egexg/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2010
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s.
Zuzana Talašová -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Public relations vybraného podniku
Daniela Puldová