Michal Zapletal

Bachelor's thesis

Modulární simulátor tankových bitev

Modular Tank Battle Simulator
Anotácia:
ílem této práce je vytvořit modulární simulátor tankových bojů, který bude dostatečně jed noduchý, aby jej mohli využívat začínající vývojáři k vytvoření jejich vlastní první hry i bez předchozích znalostí programování, a nenáročný, aby byl přístupný i pro hráče/vývojáře, kteří nemají přístup k nejnovějším počítačům. K tomu je využit herní engine Unity, včetně rozsáhlé Unity Asset store a knihovny …viac
Abstract:
The main purpose of this thesis is to create a modular tank battle simulator that will be simple enough so that inexperienced game developers can use it to create their own very first game, even without knowing any code language, and lightweight enough so that it can be run on older computers without issues. This is achieved by using the game engine Unity and its vast Unity Asset Store and MLAPI library …viac
 

Kľúčové slová

Unity Simulátor Tanky MLAPI LAN Moduly C#
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zapletal, Michal. Modulární simulátor tankových bitev. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Software Engineering

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.