Michal Zapletal

Bakalářská práce

Modulární simulátor tankových bitev

Modular Tank Battle Simulator
Anotace:
ílem této práce je vytvořit modulární simulátor tankových bojů, který bude dostatečně jed noduchý, aby jej mohli využívat začínající vývojáři k vytvoření jejich vlastní první hry i bez předchozích znalostí programování, a nenáročný, aby byl přístupný i pro hráče/vývojáře, kteří nemají přístup k nejnovějším počítačům. K tomu je využit herní engine Unity, včetně rozsáhlé Unity Asset store a knihovny …více
Abstract:
The main purpose of this thesis is to create a modular tank battle simulator that will be simple enough so that inexperienced game developers can use it to create their own very first game, even without knowing any code language, and lightweight enough so that it can be run on older computers without issues. This is achieved by using the game engine Unity and its vast Unity Asset Store and MLAPI library …více
 

Klíčová slova

Unity Simulátor Tanky MLAPI LAN Moduly C#
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Vogeltanz, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zapletal, Michal. Modulární simulátor tankových bitev. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.