Porovnávání rozvoje kompetencí žáků k řešení problémů skupinovou a frontální formou výuky na pozadí našeho ŠVP – Jitka MILOŠOVÁ
Jitka MILOŠOVÁ
Diplomová práce
Porovnávání rozvoje kompetencí žáků k řešení problémů skupinovou a frontální formou výuky na pozadí našeho ŠVP
Comparing the development of pupils' skills to solve problems through group and whole class teaching in the background of our ŠVP
Anotace:
Tato práce se zabývá zjišťováním rozvoje kompetencí žáků formou skupinové a frontální výuky. Cílem bylo zjistit, zda úroveň komunikačních schopností, logické úvahy a upevňování sociálních a personálních vztahů závisí také na způsobu výuky. V teoretické části jsem shrnula základy, které souvisí s praxí. V části praktické jsem porovnávala ve dvou třídách nejen výsledky práce, ale i přístup a vzájemnou …víceAbstract:
This deals with finding out the development of pupils' skills through group and frontal teaching. The aim was to determine whether the level of communication skills, logical reasoning, and strengthening social and personal relationships also depends on the method of teaching. In the theoretical part summarizes the basics, which is linked with practice. In the practical part, I compared the two classes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2011
Identifikátor:
115395
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILOŠOVÁ, Jitka. \textit{Porovnávání rozvoje kompetencí žáků k řešení problémů skupinovou a frontální formou výuky na pozadí našeho ŠVP}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/rjuf9e/.
Jak správně citovat práci
MILOŠOVÁ, Jitka. Porovnávání rozvoje kompetencí žáků k řešení problémů skupinovou a frontální formou výuky na pozadí našeho ŠVP. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva