Analýza prémiového segmentu SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. – Roman Růžička
Roman Růžička
Bachelor's thesis
Analýza prémiového segmentu SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Analysis of premium SUV car segment on the czech market from the point of view of Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat segment A i B SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ, spol. s r. o., která je importérem značky Porsche. V práci je nejprve analyzován segment SUV na českém trhu obecně a až poté pohled na značku Porsche a zvolené konkurenční vozy. Konkurenční automobily jsou srovnány na základě počtu registrací získaných ze systému Sdružení dovozců automobilů …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes A and B segment of SUV on the czech market from the point of view of Porsche Inter Auto CZ, spol. s r.o., which is importer of the Porsche. Firstly is analyzes Czech car market in general and after that is analyzes the brand Porsche and selected competitors. Competitors are compared based on the number of registrations on the Czech market. The source for the numbers is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Jíra
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RŮŽIČKA, Roman. \textit{Analýza prémiového segmentu SUV na českém trhu z~pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ spol. s~r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2017. Available from: https://theses.cz/id/rjvjmb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
Eva Tatýrková -
BMW: Navigating the Road to 2035
Andrej Prepik -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights