Začínající učitel v mateřské škole – Petra GOJIŠOVÁ
Petra GOJIŠOVÁ
Bakalářská práce
Začínající učitel v mateřské škole
A beginning teacher in a kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje a vymezuje pojmy, související s profesí začínajícího učitele v mateřské škole a zabývá se jeho počátečními problémy. Obsahem teoretické části je charakteristika profese učitele mateřské školy z hlediska požadavků na jeho osobní profesionalitu, legislativy, motivace ke studiu a historického kontextu vývoje profese. Práce rozebírá vhodnou spolupráci rodiny a mateřské školy …víceAbstract:
The bachelor thesis characterizes and defines concepts related to the profession of a beginning teacher in a nursery school and deals with their initial problems. The theoretical part mentions the characteristic of a nursery school teacher in terms of requirements for their personal professionalism, legislation, motivation for study and the historical context of the profession development. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GOJIŠOVÁ, Petra. Začínající učitel v mateřské škole. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce rodiny a školy při výchově a vzdělávání dětí romského etnika
Radmila PROCHÁZKOVÁ -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů
Sabina Králová
Název
Vložil
Vloženo
Práva