Podnikatelský plán pro založení pilotní pobočky bezobslužného fitness centra – Dominik Lysek
Dominik Lysek
Bakalářská práce
Podnikatelský plán pro založení pilotní pobočky bezobslužného fitness centra
Business plan for the establishment of a pilot branch of an unattended fitness center
Anotace:
Práce se věnuje myšlence vybudování bezobslužné sítě fitness center v rámci ČR. Hlavním smyslem práce je vytvoření podnikatelského plánu pro pilotní pobočku z celé sítě bezobslužných fitness center – účelem zde je jít přímočaře a ostře na trh pro ověření fungování celého konceptu a jeho životaschopnosti. Smyslem práce je vytvoření podnikatelského plánu pro první pobočku ze sítě fitness center. Práce …víceAbstract:
The work deals with the idea of building an unattended network of fitness centers in the Czech Republic. The main purpose of the work is to create a business plan for a pilot branch from the entire network of unattended fitness centers - the purpose here is to go straight and sharply to the market to verify the functioning of the whole concept and its viability. The purpose of this work is to create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Renata Čuhlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie společnosti North Czechia Jerky
Kateřina Maryšková -
Marketingová strategie platformy Notino partner
Bára Rubá -
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Raian Burgos Razal -
Business plan: Growth strategy of a propeller's producer
Tomáš Mejzlík -
Establishing business, business plan and strategy
Lucie Kubizňáková -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová