Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra – Bc. Pavla FOJTŮ
Bc. Pavla FOJTŮ
Diplomová práce
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Structural learning at children with autism
Anotace:
V diplomové práci Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra, jsou analyzovány poznatky z odborné literatury, týkající se poruch autistického spektra a uvedeny možnosti edukace dětí s poruchou autistického spektra v období plnění povinné školní docházky. 1. Charakteristika poruch autistického spektra, projevy dětí s autismem a možnosti jejich edukace 2. Metodika strukturovaného učení …víceAbstract:
The diploma thesis Structured Learning for Children with Autism Spectrum Disorders analyses findings from professional literature dealing with autism spectrum disorders, and lists the possibilities of education of children with autistic spectrum disorders during compulsory school attendance. 1. Characteristics of autistic spectrum disorders, expressions of children with autism and possibilities for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTŮ, Pavla. Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Život rodiny s dítětem s diagnózou ADHD a Pervazivně vývojová porucha s prvky autismu
Monika Čechová -
Pojetí mentální retardace a geneze tohoto pojetí u mládeže ve věku 12-16 let
Lenka PAULUSOVÁ -
Integrace žáků s lehkou mentální retardací do škol hlavního vzdělávacího proudu z pohledu pedagogických pracovníků.
Karolína CIBUZAROVÁ -
Edukační intervence pomocí ICT u osob s lehkou mentální retardací
Tomáš ČURDA -
Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu
Markéta RUNDOVÁ -
Integrace dětí s lehkou mentální retardací na základních školách běžného typu
Jitka Kadrmasová -
Těžká a hluboká mentální retardace
Eliška Kazdová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková