Mgr. Martin VALIHRACH

Diplomová práce

Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.

Analysis and proposal marketing strategy of Metrology Ltd.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a návrhem marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a především návrh vhodné strategie. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii.
Abstract:
Graduation theses concerning the marketing analysis and propsal marketing strategy of the company Metrology Ltd. The first part of the thesis dealt with the analysis of the present situation of a company and its surroundings. After evaluating the current situation and future development I proposed an optimal marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2009
Identifikátor: 10639

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VALIHRACH, Martin. Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace