Marketingový plán fitness centra a výzkum fyzické atraktivity – Jan Cvrček
Jan Cvrček
Bakalářská práce
Marketingový plán fitness centra a výzkum fyzické atraktivity
Fitness center - Marketing plan and physical attractiveness research
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena především na dva výzkumy, jež jsou podkladem pro následný návrh marketingového plánu fiktivního fitcentra. Úvodní část se věnuje teoretickým východiskům marketingu, konkrétně tomu co tento pojem znamená, jakou roli má ve sportu a jakých strategických prvků se v něm využívá. Samozřejmě nechybí struktura a charakteristika jednotlivých součástí marketingového plánu. V neposlední …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11172
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Tělesná výchova a sport jako faktor působící na zdravý vývoj dítěte
Kateřina Kročilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva