Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o. – Bc. Tereza URBANOVÁ
Bc. Tereza URBANOVÁ
Diplomová práce
Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o.
Analysis of customer relationship management at ČEZ Customer services Ltd.
Anotace:
Diplomová práce je psaná na téma "Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o.". Tato práce ve své teoretické části popisuje vývoj a definici strategie Řízení vztahů se zákazníky společně s jejími cíli. Dále se věnuje prvkům podstaty fungování řízení a tvorbou hodnoty se zákazníky. Z důvodu současného trendu diferencovaného řízení vztahů se zákazníky se práce zmiňuje …víceAbstract:
The goal of my diploma thesis is to focus on a topic of "The customer relationship management analysis in CEZ Zakaznicke sluzby s.r.o.". Following thesis describes, in its theoretical part, a development and a definition of the customer relationship management together with its objectives. Further on, it describes the essential management function elements and a value creation with the customers. Due …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVÁ, Tereza. \textit{Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rk6tyf/.
Jak správně citovat práci
URBANOVÁ, Tereza. Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o.. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
Jan Perlík -
Srovnání nabídky vybraných bankovních produktů v ČR a v zahraničí, využití produktů zahraniční banky pro český subjekt
Jindřich Dvořák -
Analýza a porovnání vybraných produktů životního pojištění
Tomáš Vančura -
Analýza investičních produktů České spořitelny, a.s. ve srovnání s konkurencí
Ladislav Hadač -
Mladý člověk jako produkt vlivů sociálního světa
Diana Raffayová -
Paneurópsky dôchodkový osobný produkt
Kristína Baniková -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Ivana Popelářová