Bc. Tereza URBANOVÁ

Diplomová práce

Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o.

Analysis of customer relationship management at ČEZ Customer services Ltd.
Anotace:
Diplomová práce je psaná na téma "Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o.". Tato práce ve své teoretické části popisuje vývoj a definici strategie Řízení vztahů se zákazníky společně s jejími cíli. Dále se věnuje prvkům podstaty fungování řízení a tvorbou hodnoty se zákazníky. Z důvodu současného trendu diferencovaného řízení vztahů se zákazníky se práce zmiňuje …více
Abstract:
The goal of my diploma thesis is to focus on a topic of "The customer relationship management analysis in CEZ Zakaznicke sluzby s.r.o.". Following thesis describes, in its theoretical part, a development and a definition of the customer relationship management together with its objectives. Further on, it describes the essential management function elements and a value creation with the customers. Due …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

URBANOVÁ, Tereza. Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o.. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická