Anna Větrovcová

Bakalářská práce

Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market

Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anotace:
Cílem práce je prozkoumat reklamní strategii společností Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu a zhodnotit význam reklamy jako marketingového nástroje na trhu FMCG (rychloobrátkového zboží). Teoretická část je zaměřena na definování marketingu a marketingového mixu, stejně jako hlubšího prozkoumátí tématu reklamy. Teoretická část zmiňuje také různé teorie o psychologii spotřebitelského chování a …více
Abstract:
The aim of the thesis is to explore the advertising strategy of Coca-Cola, Pepsi, and Kofola on the Czech market, and evaluate the importance of advertising as a marketing tool in the FMCG market. The theoretical part is focused on defining marketing and marketing mix, as well as diving into the topic of advertising. It also highlights different theories about the psychology of consumer behavior and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication