Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea – Lukáš Balík
Lukáš Balík
Bakalářská práce
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Brand extension as a marketing strategy of the project Tapi Tea
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku extenze značky a navrhnout strategii pro konkrétní značku -- Tapi Tea, která chce využít extenzi jako jednu z konkurenčních výhod a možnost pro nové zacílení. V teoretické části se práce věnuje základním pojmům strategického řízení, brandingu a extenze značky. V praktické části je navržena strategie, která vychází z analýzy výzkumu provedeném na …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to clarify the issue of brand extension and propose a strategy for particular brand -- Tapi Tea. This brand is keen to use the extension as one of the competetive advantage and possibility how to attract a wider audience. The theoretical part of this thesis deals with basic concepts of strategic management, branding and brand extension. The practical part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Aleš Roll
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43989
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller -
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
Kateřina Harcubová -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Michaela Tomková