Lukáš Balík

Bakalářská práce

Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea

Brand extension as a marketing strategy of the project Tapi Tea
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku extenze značky a navrhnout strategii pro konkrétní značku -- Tapi Tea, která chce využít extenzi jako jednu z konkurenčních výhod a možnost pro nové zacílení. V teoretické části se práce věnuje základním pojmům strategického řízení, brandingu a extenze značky. V praktické části je navržena strategie, která vychází z analýzy výzkumu provedeném na …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to clarify the issue of brand extension and propose a strategy for particular brand -- Tapi Tea. This brand is keen to use the extension as one of the competetive advantage and possibility how to attract a wider audience. The theoretical part of this thesis deals with basic concepts of strategic management, branding and brand extension. The practical part consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Aleš Roll

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43989

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management