Econometric Models and Methods in Marketing – Ing. Tsend-Ayush Ganbaatar
Ing. Tsend-Ayush Ganbaatar
Diplomová práce
Econometric Models and Methods in Marketing
Econometric Models and Methods in Marketing
Abstract:
The thesis aims to figure out possible ways to determine appropriate target segments for competitive yogurt brands in U.S after identifying market segments based on demographic variables. We have chosen five top yogurt brands to identify the market segments and the dataset of demographics and consumers’ purchase is provided by IRI . In order to reach the goal, the thesis employs a family of limited …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fc0qd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Daniel Němec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.