Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu – Bc. Radka Macíčková
Bc. Radka Macíčková
Bakalářská práce
Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu
The Influence of Selected Factors on the Hotel Accommodation Sale Figures
Anotace:
Práce se zabývá analýzou makroprostředí. Cílem je zjistit, jak působí vybrané faktory na prodej ubytovací kapacity pětihvězdičkového hotelu v centru Prahy. V teoretické části je citován různý pohled odborné literatury na marketingové prostředí. Analytická část zjišťuje povědomí o uvedených teoretických přístupech, zda jsou uplatňovány v praxi.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of macro-emvironment. The goal isto figure out how to operate the selected factors on sales of five-star hotel accommodation in the Centre of Prague. In the theoretical part is quoted different specialized literatire on the marketing environment. The analytical part is figuring out the awareness of those theoretical approaches that are applied in practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13351/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACÍČKOVÁ, Radka. \textit{Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rkjsv8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách