Bc. Radka Macíčková

Bakalářská práce

Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu

The Influence of Selected Factors on the Hotel Accommodation Sale Figures
Anotace:
Práce se zabývá analýzou makroprostředí. Cílem je zjistit, jak působí vybrané faktory na prodej ubytovací kapacity pětihvězdičkového hotelu v centru Prahy. V teoretické části je citován různý pohled odborné literatury na marketingové prostředí. Analytická část zjišťuje povědomí o uvedených teoretických přístupech, zda jsou uplatňovány v praxi.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of macro-emvironment. The goal isto figure out how to operate the selected factors on sales of five-star hotel accommodation in the Centre of Prague. In the theoretical part is quoted different specialized literatire on the marketing environment. The analytical part is figuring out the awareness of those theoretical approaches that are applied in practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách