Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu – Bc. Radka Macíčková
Bc. Radka Macíčková
Bachelor's thesis
Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu
The Influence of Selected Factors on the Hotel Accommodation Sale Figures
Abstract:
Práce se zabývá analýzou makroprostředí. Cílem je zjistit, jak působí vybrané faktory na prodej ubytovací kapacity pětihvězdičkového hotelu v centru Prahy. V teoretické části je citován různý pohled odborné literatury na marketingové prostředí. Analytická část zjišťuje povědomí o uvedených teoretických přístupech, zda jsou uplatňovány v praxi.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of macro-emvironment. The goal isto figure out how to operate the selected factors on sales of five-star hotel accommodation in the Centre of Prague. In the theoretical part is quoted different specialized literatire on the marketing environment. The analytical part is figuring out the awareness of those theoretical approaches that are applied in practice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13351/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)