Bc. Nikola Paulová

Bakalářská práce

Zefektivnění poprodejních služeb podniku

Improvement of effectiveness of after-sale services
Anotace:
Předmětem bakalářské práce: „Zefektivnění poprodejních služeb podniku“ bylo analyzovat poprodejní služby ve vybraném podniku a následně navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu nabídky a provádění poprodejních služeb a tím ke zvýšení jejich efektivity. První část práce je věnována teoretickým pokladům pro služby a podrobněji pak pro poprodejní služby z pohledu legislativy, jakosti a …více
Abstract:
The goal of the thesis: „Improvement of effectiveness of after-sale services“ is analysis of after-sales services in chosen company and subsequently propose measures to imrove the current offer and the implementation of after-sales services, thereby increase their effectiveness. The first part is devoted to theoretical treasures for services and in the detail for after-sales service in terms of legislation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Jirásek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma