Analýza prodejních nástrojů a služeb u vybraných CK a jejich hodnocení – Bc. Dana Hrubá
Bc. Dana Hrubá
Bakalářská práce
Analýza prodejních nástrojů a služeb u vybraných CK a jejich hodnocení
Sales tools and services analysis and their evaluation at selected travel agencies
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit prodejní nástroje a služby u čtyř mnou vybraných cestovních kanceláří. Zanalyzovat, zda se cestovní kanceláře dostatečně přizpůsobují novým trendům na trhu cestovního ruchu, tak že jsou schopné obstát v náročném konkurenčním boji.Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the sales tools and services by four travel agancies chosen by me. I will analyse if these travel agencies adapt sufficiently to new trends in the travel market and if they will be able to snad up to challenging competition.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/mf11v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBÁ, Dana. \textit{Analýza prodejních nástrojů a služeb u vybraných CK a jejich hodnocení}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/rkkzwv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán cestovní kanceláře - gastronomické zájezdy
Karolína Vrkoslavova -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Jana Podhorcová -
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Lenka Oppolzerová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Daniel Rada -
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Štěpán Kovařík -
Sociální sítě jako komunikační nástroj
Lukáš Seiler