Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s. – Ondřej Žídek
Ondřej Žídek
Bachelor's thesis
Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Mystery Shopping of Vodafone in the Czech Republic
Abstract:
Tématem bakalářské práce je hodnocení kvality prodeje v oblasti služeb. Teoretická část práce je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě a mystery shoppingu jako takovému v celé své šíři. Právě mystery shopping je hlavní součástí této bakalářské práce. V praktické části bakalářské práce se autor zabývá samotným mystery shoppingem v telekomunikačním odvětví u společnosti Vodafone Czech Republic a …moreAbstract:
The main focus of my thesis is the evaluation the sales in a certain segment of services. The theoretical part is devoted to defining terms as marketing of services and their quality, and also to mystery shopping, which is the main part of this thesis. The practical part is focused on the real results of mystery shopping at Vodafone Czech Republic stores. It also presents results from a research conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÍDEK, Ondřej. \textit{Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rkowki/. [cit. 2024-04-17].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žídek, Ondřej. Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková -
Mystery shopping u mobilních operátorů
Ivo Konzbul -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Mystery shopping u mobilních operátorů
Martina GAVLASOVÁ -
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Stanislava SOBOTKOVÁ -
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Kateřina Rýparová