Základní škola - variantní řešení umístění – Leona Svěráková
Leona Svěráková
Bachelor's thesis
Základní škola - variantní řešení umístění
Elementary school - alternative location solution
Anotácia:
Bakalářská práce vyvstává ze dvou výzkumných otázek. První výzkumná otázka se zabývá variantním umístěním objektu základní školy v Dačicích, včetně zahradních úprav řešeného pozemku. Druhá výzkumná otázka se zaměřuje na variantní umístění lokality základní školy v rámci ÚPD města Dačice. Práce navazuje na projektovou dokumentaci Základní školy Montessori, která byla autorkou bakalářské práce zpracována …viacAbstract:
The bachelor thesis arises from two research questions. The first research question deals with the variant location of the primary school building in Dačice, including garden improvements on the chosen land. The second research question focuses on the variant location of the elementary school within the ÚPD of the city of Dačice. The work follows from the Montessori Elementary School project documentation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lnbml/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Zuzana Kramářová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Zugárek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Building Construction / Building Construction
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení současného stavu a návrh zahradně-architektonického řešení vybraného krajinářského parku
Martina Knoblochová -
Sociální distance žáků základní školy k osobám se zdravotním postižením
Andrea ROTSTEINOVÁ -
Distance Learning for ESL Learners at Upper Secondary Czech School
Marek Svajčík -
Sociální distance vůči žákům se specifickými vzdělávacími potřebami na úrovni primárního vzdělávání
Martin ANDERLA -
Validizace nástrojů pro měření sociální distance vůči lidem s postižením
Denisa MORAVCOVÁ -
Zahrada plná příležitostí – Školní zahrada jako inspirační zdroj pro výtvarně tvořivé činnosti v mateřské škole
Anna Pospíchalová -
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Školní zahrada jako edukační prostředí
Lucie Loskotová