Martin Kučaba

Diplomová práce

Dopady greenwashingu na nákupní intence a důvěru spotřebitelů ve značku v cestovním ruchu

Impacts of Greenwashing on Consumer Purchase Intentions and Trust in Consumer Brands in Tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou greenwashingu v cestovním ruchu, jeho dopady na nákupní intence a důvěru spotřebitelů ve značku. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část poskytuje komplexní pohled na současné trendy v turistickém ruchu, poukazuje na environmentální výzvy v tomto odvětví a vysvětluje důvody, proč některé společnosti využívají environmentální tématiku …více
Abstract:
This thesis addresses the issue of greenwashing in tourism, its impacts on consumer purchase intentions, and trust in consumer brands. The thesis is divided into two parts. Theoretical and practical part. The theoretical part provides a comprehensive outlook on current trends in tourism, highlights environmental challenges in the industry, and explains why some companies use environmental themes in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Vladislav Bína

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92607