Elektronická komunikace mezi dodavateli a všeobecným nákupem ŠKODA AUTO a.s. – Leona Menčíková
Leona Menčíková
Bakalářská práce
Elektronická komunikace mezi dodavateli a všeobecným nákupem ŠKODA AUTO a.s.
Electronic communication between suppliers and general purchasing of ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Tato závěrečná práce je zaměřena na problematiku elektronické komunikace v rámci dodavatelů a oddělení nákupu společnosti ŠKODA AUTO a.s. Hlavním cílem této bakalářské práce je charakterizovat obecné pojmy řízení kvality a moderní typy elektronického nákupu, analyzovat nákupní proces založený na digitálních systémech s ohledem na interakci s dodavateli. Také se pokusit najít problematické aspekty …víceAbstract:
This final thesis is focused on problematic of the electronic communication within suppliers and purchasing department of ŠKODA AUTO a.s. The main goal of this bachelor thesis is to characterize general terms of quality management and modern types of electronic purchasing, to analyse the purchasing process based on digital systems regarding interactions with suppliers. Also try to find problematic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D. EUR ING
- Oponent: Jiří Lang, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Logistika a management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Elektronická komunikace ve Finanční správě ČR
Eva Chomoutová -
Možnosti elektronické komunikace v sociálních službách
Lucie Straková -
Využití elektronické komunikace v regionech – komunikace mezi obcemi a zdravotními pojišťovnami
Václav Černý -
Nákupní proces všeobecného nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO při výrazném nárůstu cen
Jan Dvořák -
Aplikace technologií Průmyslu 4.0 v nákupním procesu ŠKODA AUTO a.s.
Viktor Suchý -
Analýza nákupního procesu marketingových služeb ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Alexandra Bocharova -
Proces vzdělávání a rozvoje v oddělení Nákupu ve ŠKODA AUTO a.s.
Alena Kozaková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
2. 12. 2022