Elektronická komunikace mezi dodavateli a všeobecným nákupem ŠKODA AUTO a.s. – Leona Menčíková
Leona Menčíková
Bachelor's thesis
Elektronická komunikace mezi dodavateli a všeobecným nákupem ŠKODA AUTO a.s.
Electronic communication between suppliers and general purchasing of ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
Tato závěrečná práce je zaměřena na problematiku elektronické komunikace v rámci dodavatelů a oddělení nákupu společnosti ŠKODA AUTO a.s. Hlavním cílem této bakalářské práce je charakterizovat obecné pojmy řízení kvality a moderní typy elektronického nákupu, analyzovat nákupní proces založený na digitálních systémech s ohledem na interakci s dodavateli. Také se pokusit najít problematické aspekty …moreAbstract:
This final thesis is focused on problematic of the electronic communication within suppliers and purchasing department of ŠKODA AUTO a.s. The main goal of this bachelor thesis is to characterize general terms of quality management and modern types of electronic purchasing, to analyse the purchasing process based on digital systems regarding interactions with suppliers. Also try to find problematic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2023
- Supervisor: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D. EUR ING
- Reader: Jiří Lang, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Logistics and Quality Management
Theses on a related topic
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Elektronická komunikace ve Finanční správě ČR
Eva Chomoutová -
Možnosti elektronické komunikace v sociálních službách
Lucie Straková -
Využití elektronické komunikace v regionech – komunikace mezi obcemi a zdravotními pojišťovnami
Václav Černý -
Nákupní proces všeobecného nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO při výrazném nárůstu cen
Jan Dvořák -
Aplikace technologií Průmyslu 4.0 v nákupním procesu ŠKODA AUTO a.s.
Viktor Suchý -
Analýza nákupního procesu marketingových služeb ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Alexandra Bocharova -
Proces vzdělávání a rozvoje v oddělení Nákupu ve ŠKODA AUTO a.s.
Alena Kozaková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights