Bc. Tereza Richterová

Bakalářská práce

Personální marketing

Personal Marketing
Anotace:
V práci se zaměřuji na teoretické pojetí personálního marketingu a marketingu obecně. Práce pojednává o tom, jak by měly firmy oslovovat své potencionální zaměstnance, co jim nabídnout a naopak co od nich požadovat. V druhá části práce analyzuji teoretické poznatky na vybrané společnosti Důl Kohinoor a.s. Zjistím, jakým způsobem firma vyhledává své zaměstnance, jak je pro ně lákavá. Jaké nabízí výhody …více
Abstract:
In my Thesis I focus on the theoretical concepts of HR marketing and on marketing in general. The Thesis deals with the questions how companies should address their potential employees, what to offer them and on the contrary what to require from them. In the second part of my work I analyze the theoretical findings on the chosen company Kohinoor Mine. I will find out the way how the company is recruiting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace