Karel Bláha

Diplomová práce

Strategie šíření značky

Strategy of the Propagation of a Trademark
Anotace:
Cílem práce je shrnout a rozvinout současné teoretické poznatky v oblasti značky a jejího šíření. Tyto teoretické poznatky verifikovat na realitě brand managementu vybrané značky Fischer na českém trhu. Analyzovat současný stav šíření značky Fischer, vyjádřit její marketingovou hodnotu a navrhnout případná zlepšení. Výsledkem analýzy jsou pak konkrétní doporučení pro značku. Cílem ohodnocení značky …více
Abstract:
The aim of this work is to summarize and develop the current theoretical knowledge of the brand and its dissemination. These findings verify the theoretical reality of brand management of selected brands Fischer on the Czech market. Analyze the current state of the spread of the brand Fischer, to express its marketing value and suggest possible improvements. Result of the analysis are then specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
  • Vedoucí: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19873

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma