Bc. Tereza Raclavská

Master's thesis

Marketingová strategie značky Euronics

The Marketing Strategy for Euronics Trade Mark
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo navržení zlepšení marketingové strategie značky Euronics. Nejdříve byly zpracovány teoretické prameny. Teoretická východiska byla následně použita k rozboru současné marketingové strategie, komunikační taktiky a komunikačního mixu značky Euronics. Ke sběru dat pro praktickou část byl použit marketingový výzkum vypracovaný pro značku Euronics a rozhovory s focus group. Pro …more
Abstract:
The thesis goal is to design Euronics brand marketing strategy improvements. First, theoretical sources have been processed. Final theoretical solutions were used to analyze the Euronics brand current marketing strategy, communications and tactics with communication mix. Marketing research made and focus group interviews for Euronics brand was used for data collecting in practical part. Benchmarking …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Raclavská, Tereza. Marketingová strategie značky Euronics. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe