Bc. Alena Konečná
Diplomová práce
Callan Method under Scrutiny
Callan Method under Scrutiny
Anotace:
Anotace Tato práce analyzuje a porovnává metodu zvanou Callan Method s moderními přístupy k výuce angličtiny. Jsou porovnávány následující aspekty, které hrají roli v charakterizování metody nebo přístupu: teorie jazyka, teorie učení, cíle výuky, sylabus, role studentů a učitele, materiály a nakonec aktivity v hodinách a techniky vyučování. Jako zdroje ke srovnávání posloužily učební příručky tzv. …víceAbstract:
Abstract This thesis analyzes and compares the Callan Method (CM) with modern approaches in ELT.The following aspects of a method or an approach are analyzed: theory of language, theory of learning, syllabus, course objectives, student and teacher roles, teaching materials and techniques which include activities. The sources of analysis are: teacher’s handbook, teacher’s books 1-7, books on English …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/km5hw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: M.A. James Edward Thomas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Terapeutické techniky a aktivity u seniorů s Alzheimerovou nemocí
Gízová Gízová -
Hispánská lobby v USA: hlavní cíle a nejužívanější techniky a strategie
Lukáš Dvořák -
Historie a současnost monitorovací a diagnostické techniky v ošetřovatelsví
Alžběta Kuncová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Lucie Korelová -
Původ písma v kontextu teorií o původu jazyka
Lenka POSPÍŠILOVÁ -
Využití poznatků o komunikaci primátů ve výzkumu vzniku jazyka
Sabina KALOVÁ -
Sebeřízené učení a jeho role v profesní změně
Kristýna Abaffy -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová