Analýza ziskovosti zákazníků v poradenské společnosti – Richard Jahoda
Richard Jahoda
Diplomová práce
Analýza ziskovosti zákazníků v poradenské společnosti
Customer profitability analysis in a consulting company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je vytvoření systému pro provádění analýzy ziskovosti zákazníků v poradenské společnosti. Tvorba systému v praktické části navazuje na poznatky představené v teoretické části. Práce také diskutuje možnosti využití metod activity based costing a time driven activity based costing. Teoretická část práce obsahuje představení analýzy ziskovosti zákazníků. V této části je dále představena …víceAbstract:
The main goal of this master thesis is to implement a system for performing customer profitability analysis in a consulting company. Implementation of the system is based on concepts that are presented in the theoretical part of this thesis. This thesis also contains discussion about the usability of the activity based costing and of the time driven activity based costing. The theoretical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53544
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2017
- Vedoucí: Ondřej Matyáš
- Oponent: Libuše Šoljaková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53544
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Time-Driven Activity-Based Costing
Xiya Yang -
Využití techniky Time Driven Activity Based Costing pro výpočet nákladů na operaci katarakty
Denisa Heřmanová -
Implementace metodiky Time-driven activity based costing
Jiří Vlček -
Analýza ziskovosti zákazníků
Ján Hromádka -
Analýza ziskovosti zákazníka
Jana Kelíšková -
Analýza ziskovosti zákazníků
Dominik Jurásek -
Analýza ziskovosti zákazníků v konkrétní firmě
Karolína Turková -
Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit
Jan Neuvirt