Mgr. Magdalena Kroupová, BBus

Master's thesis

Marketingová strategie Národního muzea po dobu uzavření hlavní Historické budovy

Marketing Strategy of the National Museum during the Reconstruction of the Historical building
Abstract:
Diplomová práce Marketingová strategie Národního muzea po dobu rekonstrukce Historické budovy popisuje, jak pomocí základních i suplementárních marketingových nástrojů: převést pozornost veřejnosti od uzavřené Historické budovy k jeho dalším objektům; zvyšovat návštěvnost prostřednictvím budování dlouhodobých vztahů s návštěvníky, například pomocí věrnostního programu; sjednotit vizuální komunikaci …more
Abstract:
The thesis Marketing Strategy of the National Museum during the Reconstruction of the Historical Building describes basic and supplementary marketing tools to capture all of the aspects: to distract public attention from the main building of the National Museum to its other objects; to increase the visitor‘s attendance through the building long-term relationships with visitors especially with the help …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2013
  • Supervisor: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta