Mgr. Magdalena Kroupová, BBus

Master's thesis

Marketingová strategie Národního muzea po dobu uzavření hlavní Historické budovy

Marketing Strategy of the National Museum during the Reconstruction of the Historical building
Anotácia:
Diplomová práce Marketingová strategie Národního muzea po dobu rekonstrukce Historické budovy popisuje, jak pomocí základních i suplementárních marketingových nástrojů: převést pozornost veřejnosti od uzavřené Historické budovy k jeho dalším objektům; zvyšovat návštěvnost prostřednictvím budování dlouhodobých vztahů s návštěvníky, například pomocí věrnostního programu; sjednotit vizuální komunikaci …viac
Abstract:
The thesis Marketing Strategy of the National Museum during the Reconstruction of the Historical Building describes basic and supplementary marketing tools to capture all of the aspects: to distract public attention from the main building of the National Museum to its other objects; to increase the visitor‘s attendance through the building long-term relationships with visitors especially with the help …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2013
  • Vedúci: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta