Žena jako ideální objekt v reklamě – Bc. Kateřina BOROVKOVÁ
Bc. Kateřina BOROVKOVÁ
Diplomová práce
Žena jako ideální objekt v reklamě
Woman as an ideal object in advertising
Anotace:
Práce se věnuje pozici ženy ve společnosti z hlediska konzumentské volby a "mýtu krásy". Nejprve představuji konzumní kulturu jako systém nového přístupu ke zboží. Poté charakterizuji roli ženy v rámci této kultury, zmiňuji problematiku "mýtu krásy" a disciplinace ženského těla, čímž se dostávám k časopisům pro ženy jako prvořadým aktérům této normativní praxe. Posléze představuji způsoby reprezentace …víceAbstract:
This thesis is about the position of women in our society in terms of consumer choice and the "beauty myth". Firstly I present consumer culture as a system of a new approach to the goods. Afterwards I characterize the role of a woman in this kind of culture, I mention the problems associated with the "beauty myth" and disciplination of woman´s body which lead me to women´s magazines as primary actors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
170100
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOROVKOVÁ, Kateřina. Žena jako ideální objekt v reklamě. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy v reklamních sděleních
Kateřina BOROVKOVÁ -
Ideál ženské krásy v reklamních sděleních
Kateřina BOROVKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rlhe94 rlhe94/2
30. 6. 2011