Zuzana Sedláková
Diplomová práce
Strategické řízení značky AXE.
Strategic management of the brand Axe
Anotace:
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Axe společnosti Unilever. Teoretická část přináší základní informace o problematice značky, jejím významu, základních konceptech a budování její hodnoty. Zvláštní kapitoly jsou věnovány také marketingovému řízení značky a marketingovému mixu. Aplikační část představuje trh deodorantů a základní trendy na něm. Popsána je strategie značky Axe v České Republice …víceAbstract:
The thesis analyses marketing strategy of Axe brand which belongs to portfolio of brands of Unilever. Theoretic part contains basic information about issues connected to brand such as it's importance, basic concepts and building brand's value. Particular sections include the questions of marketing management and marketing mix. The aplicational part introduces the market od deodorants and basic trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13139
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13139
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
An assessment of strategic management practices used in a small Ghanaian owned business enterprise
Henry Larrious-Lartey -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Peculiarities of Strategic management (United States, Japan, Europe - comparative study)
Mariya Andryushevich -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka