Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností – Bc. Ondřej Prokop
Bc. Ondřej Prokop
Master's thesis
Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Abstract:
Tato práce se zabývá slevovými servery/portály jako součástí obchodního modelu vybraných společností. Pro jednoduché pochopení dané problematiky obsahuje kromě kompletních teoretických reálií i praktická doporučení, která lze dále využít v praxi. Práce je rozdělena do dvou hlavních bloků. V první teoreticko-metodologické části jsou nejprve specifikovány nejdůležitější pojmy pro pochopení dalších textů …moreAbstract:
This thesis is concerning with group deal servers/portals as a part of business model of selected companies. Thesis provides complete theoretical facts and practical recommendation, which can be used in practice, in order to provide quick understanding of given topic. Thesis is divided into two main parts. First part is theoretical-methodological. Firstly, the most important definitions are specified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rvksu/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Koncept hromadného nakupování na internetu
Klára Klimentová -
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
PODNIKATELSKÝ PLÁN - SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
PODNIKATELSKÝ PLÁN – SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Nikola Svobodová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková