Mgr. Roman SLIWKA

Bakalářská práce

Aplikace konverzačních schémat v reklamě

APPLICATION CONVERSATIONAL SCHEMATICS IN ADVERTISING
Anotace:
Práce se zabývá aplikací konverzačních maxim H. P. Grice v reklamním textu a analýzou způsobu jejich porušování komunikátorem.
Abstract:
The thesis is concerned with H. P. Grice?s conversational maxims on advertising copy and analyses a manner of their violation by a communicator.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
  • Vedoucí: doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLIWKA, Roman. Aplikace konverzačních schémat v reklamě. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Polský jazyk a literatura