Aplikace konverzačních schémat v reklamě – Mgr. Roman SLIWKA
Mgr. Roman SLIWKA
Bakalářská práce
Aplikace konverzačních schémat v reklamě
APPLICATION CONVERSATIONAL SCHEMATICS IN ADVERTISING
Anotace:
Práce se zabývá aplikací konverzačních maxim H. P. Grice v reklamním textu a analýzou způsobu jejich porušování komunikátorem.Abstract:
The thesis is concerned with H. P. Grice?s conversational maxims on advertising copy and analyses a manner of their violation by a communicator.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLIWKA, Roman. Aplikace konverzačních schémat v reklamě. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Polský jazyk a literatura