Multiple Intelligences and Different Learning Styles in the Process of Teaching Grammar – Mgr. Bc. Věra Nečasová
Mgr. Bc. Věra Nečasová
Bachelor's thesis
Multiple Intelligences and Different Learning Styles in the Process of Teaching Grammar
Multiple Intelligences and Different Learning Styles in the Process of Teaching Grammar
Abstract:
Bachelor thesis Multiple Intelligences and Different Learning Styles in the Process of Teaching Grammar deals with the Theory of Multiple Intelligences by Howard Gardner and the theory of different learning styles; provides the basic classification as well as brief description of the individual kinds of intelligences and learning styles, shows the results of research on multiple intelligences and learning …viacKeywords
Rozmanité inteligence učební styly výuka procvičování gramatika žáci základní školy výzkum dotazníky výsledky praktické aktivity učební plány hodin hodnocení. Multiple intelligences learning styles teaching practising grammar primary school pupils research questionnaires results practical activities lesson plans evaluation.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dm271/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2006
- Vedúci: PhDr. Helena Havlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČASOVÁ, Věra. \textit{Multiple Intelligences and Different Learning Styles in the Process of Teaching Grammar}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/rlq0hy/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English
Práce na příbuzné téma
-
Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities
Barbora Elblová -
Integrated word problems of primary school pupils
Šárka Vecková -
The Influence of the Lexical Notebooks on Primary School Pupils' Vocabulary Learning
Ondřej Hofman -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Language Learning Strategies Applied by 9th Grade Primary School Pupils
Martina Štefanovičová -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Using stories and activities to convey metacognitive knowledge about learning to pupils of secondary education
Ondřej Sojka -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ