Sebastian Ďurka

Diplomová práce

Exploring Love Brands Among Young Czechs

Zkoumání Love Brands mezi mladými Čechy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konceptualizací, determinanty a důsledky fenoménu "brand love" u mladých Čechů ve věku 18 až 25 let. Přestože je tento koncept hojně využíván marketingovými odborníky, dosud nebyl teoreticky uceleně definován. Současně se láska k značce stává předmětem různorodých akademických pohledů a kritik ze strany vědců a marketingových profesionálů. Tento kvalitativní výzkum zkoumá …více
Abstract:
This Master's thesis explores the conceptualisation, antecedents, and outcomes of brand love among young Czechs aged 18 to 25. Despite the widespread use among marketers, a clear theoretical consensus remains unestablished. At the same time, brand love has become a subject of diverse academic views and criticism from scholars and marketing professionals. This qualitative research explores the conceptualisation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Tomáš Hrivnák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93461

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Management