Analýza proměny herního průmyslu v důsledku pandemie koronaviru – Radek Raudenský
Radek Raudenský
Bachelor's thesis
Analýza proměny herního průmyslu v důsledku pandemie koronaviru
Analysis of the transformation of the gaming industry due to the coronavirus pandemic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou proměny herního průmyslu v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je zjistit, jak reagoval herní průmysl a trh s videohrami na vypuknutí pandemie koronaviru, jak se proměnilo chování hráčů a jak se změnil segment herního průmyslu. Teoretická část je rozdělena na dvě části a má charakter literární rešerše. Nejdříve je popsána problematika her, herního vývoje …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the transformation of the gaming industry due to the coronavirus pandemic. The aim of the thesis is to find out how the gaming industry and the video game market reacted to the outbreak of the coronavirus pandemic, how the behavior of players changed and how the gaming industry segment changed. The theoretical part is divided into two parts and has the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jan Tyrychtr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAUDENSKÝ, Radek. \textit{Analýza proměny herního průmyslu v důsledku pandemie koronaviru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/rlz576/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Theses on a related topic
-
Terminology in the Videogame Industry and the Gaming Community
Dominik Birka -
Technology and its impact on history of gaming industry
Sebastian Dohnal -
Economic importance of cultural industry in South Korea
Zuzana Hajduková -
Blockchain scalability in the gaming industry
Kryštof Jelínek -
Herní průmysl v Česku: prostorová analýza
Jakub GABRYŠ -
Vývoj trhu práce v České republice během pandemie Covid-19 v porovnání s vybranými evropskými zeměmi
Matěj Malý -
Analýza trhu práce v ČR v souvislosti s nástupem pandemie Covid-19
Petra Petříková -
Roční tréninkový cyklus u hráčů školního věku ve florbale během koronavirové pandemie
Daniel TICHÝ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights