Nicolas Alexander POSPÍCHAL
Bachelor's thesis
Moderní andragogické metody
Modern andragogy methods
Abstract:
Cílem práce bude popsat, co to jsou moderní andragogické metody. Tyto metody pak budu následně popisovat a rozebírat je. Předpokládám, že tyto metody budou ve stylu E-learning, Blended, AI Learning a jiné. V rámci těchto metod budu vyzdvihovat jejich klady a zápory a příklady použití. Následně si vyberu vzdělávací organizace Olomouckého kraje, které tyto metody bude provozovat a tam také budu dělat …moreAbstract:
The aim of the thesis will be to describe what modern andragogical methods are. I will then describe and analyse these methods. I assume that these methods will be in the style of E-learning, Blended, AI Learning and others. Within these methods I will highlight their pros and cons and examples of their use. Subsequently, I will choose educational organizations of the Olomouc region that will operate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Veronika Gigalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POSPÍCHAL, Nicolas Alexander. Moderní andragogické metody. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Andragogy / Andragogy / Sociology
Theses on a related topic
-
Implementace metody CLIL do výuky matematiky v malotřídce
Naděžda KRAMLOVÁ -
Implementace a evaluace vybraných výukových metod ve výchově ke zdraví s akcentem na prevenci antropozoonóz
Kateřina BEDNÁŘOVÁ -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost
Monika Faltusová -
Problematika implementace inkluze do vzdělávacího procesu v oblastech sociálního vyloučení s využitím poznatků z konkrétní lokality.
Marian DANCSO -
E-learning a blended learning
Luboš SOSNA -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Iveta Pekařová -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights