Moderní andragogické metody – Nicolas Alexander POSPÍCHAL
Nicolas Alexander POSPÍCHAL
Bakalářská práce
Moderní andragogické metody
Modern andragogy methods
Anotace:
Cílem práce bude popsat, co to jsou moderní andragogické metody. Tyto metody pak budu následně popisovat a rozebírat je. Předpokládám, že tyto metody budou ve stylu E-learning, Blended, AI Learning a jiné. V rámci těchto metod budu vyzdvihovat jejich klady a zápory a příklady použití. Následně si vyberu vzdělávací organizace Olomouckého kraje, které tyto metody bude provozovat a tam také budu dělat …víceAbstract:
The aim of the thesis will be to describe what modern andragogical methods are. I will then describe and analyse these methods. I assume that these methods will be in the style of E-learning, Blended, AI Learning and others. Within these methods I will highlight their pros and cons and examples of their use. Subsequently, I will choose educational organizations of the Olomouc region that will operate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Veronika Gigalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍCHAL, Nicolas Alexander. Moderní andragogické metody. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Implementace metody CLIL do výuky matematiky v malotřídce
Naděžda KRAMLOVÁ -
Implementace a evaluace vybraných výukových metod ve výchově ke zdraví s akcentem na prevenci antropozoonóz
Kateřina BEDNÁŘOVÁ -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost
Monika Faltusová -
Problematika implementace inkluze do vzdělávacího procesu v oblastech sociálního vyloučení s využitím poznatků z konkrétní lokality.
Marian DANCSO -
E-learning a blended learning
Luboš SOSNA -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Iveta Pekařová -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová
Název
Vložil
Vloženo
Práva